Klachtenregeling

Waar gewerkt wordt, worden helaas soms ook fouten gemaakt

Wij doen ons best om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk voor u te doen, maar desondanks kan het zijn dat u toch niet tevreden bent over onze dienstverlening of een verstrekt advies. In dat geval staan wij open voor uw mening. Immers, alleen wanneer wij van u vernemen waar onze dienstverlening tekort geschoten is, kunnen wij zorgen voor verbetering in de toekomst.

Een klacht en dan?

Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. In dat geval adviseren wij u eerst contact op te nemen met één van onze medewerkers om een mogelijke oplossing te bespreken (0416 – 79 52 64). Wilt u toch rechtstreeks een klacht indienen, dan kunt u:

  • Gebruik maken van het klachtenformulier
  • Een email naar klachten@henskensyachtverzekeringen.nl
  • Of een brief aan: Henskens Yachtverzekeringen – Postbus 4 – 5256 ZG Heusden

Voor de volledige klachten procedure zie beschreven in de “Klachtenregeling”.

Een klacht is uiteraard een signaal dat wij iets niet goed hebben gedaan en dat willen we dan graag verbeteren!

Te vreden?

Ons streven is om tevreden klanten hebben. Bent u tevreden en wilt u de tevredenheid met ons of andere mensen delen, dan zijn wij daar erg blij mee. U kunt ons rechtstreeks een bericht sturen of het positieve nieuws delen via de sociale netwerken.

Verbetering!

Heeft u een goed idee, suggestie of wens om onze dienstverlening te verbeteren, laat het ons dan weten. Wij staan hiervoor open want wij willen ons continu blijven verbeteren.